Talks

Tijd voor toelichting en verdieping. Ontmoet de mensen achter de voorstellingen en verrijk je kijkervaring met exclusieve achtergrondinformatie.
Scroll naar beneden voor meer info.

Highlight

Kies voor één van onze highlights. Gegarandeerd een bijzondere ervaring!

Locatie

Operadagen Rotterdam gebruikt haar stad als podium én decor. Veel voorstellingen zijn op onalledaagse en onontdekte locaties in de stad: pleinen, woonkamers, kerken, een oude wasserij, winkels, bovenop de Bijenkorf en zelfs een fitnesscentrum.

Language no problem

Text isn't necessary for the correct perception of the performance. When there's text, it's English spoken or surtitled.

Versterk onze Marketingafdeling!

Operadagen Rotterdam zoekt voor de periode februari t/m mei 2020 een enthousiaste stagiair(e) voor de afdeling Marketing en Communicatie voor minimaal 24 uur per week.

Bekijk hier de volledige vacature

Tijdens je stage draai je mee als volwaardig lid van het marketing en communicatieteam. De afdeling bestaat uit 3 medewerkers. Door het kleine team is er veel ruimte voor initiatief en ontwikkeling. We stemmen het takenpakket graag af met jouw leerdoelen en ambities.

Operadagen Rotterdam is een internationaal opera- en muziektheaterfestival met eigentijdse, vernieuwende en grensverleggende producties van de (inter)nationale top en jonge, avontuurlijke makers.

Van donderdag 21 tot en met zaterdag 30 mei 2020 is de 15e editie met ruim 100 voorstellingen in de grote theaters van Rotterdam en op verrassende binnen- en buitenlocaties. Het festival zoekt de grenzen van opera op, en gaat daar soms overheen. Zo geeft Operadagen Rotterdam nieuwe betekenis aan opera van deze tijd.

Kom de marketing en communicatieafdeling van het avontuurlijkste operafestival van Nederland versterken!


 

Interesse?

Wat leuk! Stuur voor vragen een mailtje naar info@operadagenrotterdam.nl. Om te solliciteren stuur je je cv en een korte motivatie naar info@operadagenrotterdam.nl o.v.v. Sollicitatie stage marketing en communicatie. We kijken uit naar je reactie.

Terug naar overzicht